niedziela, 3 czerwca 2012

Galeria zdjęć










11 komentarzy:

  1. Ale super te zdobienia, ja najczęściej tylko maluje na jeden kolor albo robię jakieś kropki lub paski i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a ja właśnie "zwiedzałam" Twojego bloga :) Masz śliczne pazurki.

      Usuń
  2. Your flowers are all so beautiful! You did an amazing job on them!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Woow! są na prawdę boskie!
    Obserwuje i zapraszam do mnie, też czasem dodaje zdjęcia paznokietkom

    OdpowiedzUsuń
  4. ale śliczne !!

    zapraszam na rozdanie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy pomysł miałaś przy tym pierwszym wzorku :) ładniutkie wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne paznokcie i super pomysły:) Dołączam do obserwatorów i zapraszam do mnie na http://www.zpazurkiem.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi!! I´ve just discovered your blog because you´re following mine (www.lillibitsnaw.blogspot.com). I love your designs! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I love your nails, you are such a talent!
      I like your blog, so I follow you now :)
      Follow back maybe? :)
      http://coldinvitation.blogspot.com

      Usuń
  8. Hi! I´m here again to tell you there´s an award for you in my blog!(www.lillibitsnaw.blogspot.com) If you feel like accepting it, tell me (lillibitnaw@gmail.com) and I´ll translate the rules for you :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. jejciu jaki super blog ♥
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń